BBQ - Reisverslag uit Erlach, Oostenrijk van vroni - WaarBenJij.nu BBQ - Reisverslag uit Erlach, Oostenrijk van vroni - WaarBenJij.nu

BBQ

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

03 September 2006 | Oostenrijk, Erlach

Met de hondenstaffel hebben we een BBQ georganiseerd, voor onze leden en sponsoren.
Zaterdagmorgen vroeg uit de veren om een en ander op te ruimen, schoon te maken en op te bouwen. Zo leren we elkaar wel beter kennen. Ik mag beginnen met vegen, buitenlandse arbeiders zijn goedkoper zeggen ze, daarom hebben ze mij aangenomen!!! Na nog wat snoeiwerk, is het zover we gaan grillen en een wijntje drinken. Zondagmorgen is het opruimen, er is nog genoeg over en de BBQ gaat gewoon weer verder en als toetje natuurlijk taart.
PFFFFFFFF. Maar wel lekker :-)

Inmiddels ben ik ook bij een vliegtuigmts. langs geweest voor werk. Momenteel hebben ze niets, maar het komt vast goed. Ik heb geen haast. Het weer is hier nog steeds heerlijk. Ben weer begonnen met tennissen, dat viel wel tegen, maar heel leuk.

  • 03 September 2006 - 14:00

    Willeke En Pa:

    Hoi moppie we zijn blij dat je het zo naar je zin hebt daar,geniet er lekker van en we hopen snel weer van je te horen misschien op de chat met cam.Dikke kus Pa en Willeke

  • 03 September 2006 - 23:13

    Marjolein:

    Gruss Gotti,

    Leuk te zien en te lezen dat je het naar je zin hebt. Zo zien we ook een gezicht(en) bij de namen waar je het over hebt gehad (Katzi).

    Tot horens, lezens, schrijvens


  • 13 September 2006 - 07:11

    Joke:

    Hoi Veronica,

    Ontzettend leuk om je zo te zien en over je belevenissen te lezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zaterdag 12 augustus is het zover. Ik ga verhuizen naar Erlach. Natuurlijk laat ik jullie weten hoe e.e.a. gaat verlopen.

Actief sinds 27 Juni 2006
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 42753

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2006 - 13 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: