Samen met Erik naar Ehrwald - Reisverslag uit Ehrwald, Oostenrijk van vroni - WaarBenJij.nu Samen met Erik naar Ehrwald - Reisverslag uit Ehrwald, Oostenrijk van vroni - WaarBenJij.nu

Samen met Erik naar Ehrwald

Door: Webmaster

14 Januari 2010 | Oostenrijk, Ehrwald

Hoi,

Even met Erik wezen skiën in Ehrwald.
Het weer was prima volop zon en lekker koud. De sneeuw was goed, dus prima om even te skiën.
We hebben alleen de pistes van Ehrwald gedaan, lekker blauw en af en toe rood. Erik moet nog even rustig aan beginnen. Donderdag hebben we een halve dag op de ski's gestaan. Vrijdag en zaterdag de hele dag. Het pension was super, iets buiten het dorp maar heel goed en lieve mensen.
Vrijdagmiddag nog met de grote gondel naar de top van de Zugspitshorn gegaan, het uitzicht adembenemend! Indy was ook mee, gezellig.
Apres ski hebben we niet echt kunnen doen. Toch zijn we zaterdag nog even de kroeg in gedoken en een biertje genomen. Lekker hoor. Zondag begon het te sneeuwen en was het voor ons weer tijd om naar huis te gaan.

Groetjes Veronica en Erik

• 20 Januari 2010 - 11:19

Annemiek:

Hey Veronica en Erik,

Dat ziet er ff goed uit zeg, je krijgt zo weer zin om te skieén als je het zo ziet, tof dat jullie het zo goed hebben gehad.

Groetjes Ton en Annemiek

• 21 Januari 2010 - 07:40