Les Arcs 2010 - Reisverslag uit Les Arcs, Frankrijk van vroni - WaarBenJij.nu Les Arcs 2010 - Reisverslag uit Les Arcs, Frankrijk van vroni - WaarBenJij.nu

Les Arcs 2010

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

21 Januari 2010 | Frankrijk, Les Arcs

Hoi Allemaal,

Gezellig een paar dagen skiën in Les Arcs! Het is nu al mei, dus ik loop een beetje achter :-)
Met de bus naar Les Arcs, samen met Jolanda, Astrid en Rina. De reis gaat goed, helaas heb ik weinig geslapen. Ik ga liever met de auto!! Het hotel is verder prima.
Wel hebben we heerlijk kunnen skiën er lag sneeuw genoeg. Samen met de meiden lekker kunnen knallen, lachen en genieten.
De foto's spreken voor zich.

Groetjes Veronica

  • 24 Mei 2010 - 14:17

    Erik:

    Hey schatje,

    Beter laat dan nooit toch, gelukkig heb je het heel erg naar je zin gehad daar op de pistes en met de meiden, het is ook goed aan je te zien op de foto's. Veel plezier nog met de reizen die je verder nog gaat maken, dikke zoen Erik

  • 25 Mei 2010 - 12:54

    Betsie:

    Hoi Veronica,

    Heerlijk leventje zo, toch al die vakantie's en zoveel herinneringen meteen in reisverslag. Kunnen wij ook even meegenieten! Tot het volgende reisverslag zullen we maar zeggen, vriendengroet, Betsie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zaterdag 12 augustus is het zover. Ik ga verhuizen naar Erlach. Natuurlijk laat ik jullie weten hoe e.e.a. gaat verlopen.

Actief sinds 27 Juni 2006
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 42753

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2006 - 13 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: