Weekje Kroatië - Reisverslag uit Zagreb, Kroatië van vroni - WaarBenJij.nu Weekje Kroatië - Reisverslag uit Zagreb, Kroatië van vroni - WaarBenJij.nu

Weekje Kroatië

Door: Webmaster

04 September 2009 | Kroatië, Zagreb

Hoi,

Lekker een weekje naar Kroatie met Erik. Met de auto rijden we naar Opatija, dit is in het noorden van Kroatië. We blijven hier 2 nachten, het hotel is wat minder maar het weer en de omgeving is heel mooi.
Lekker in de zon genieten.
Na twee dagen gaan we naar het eiland Krk, dit is een groot eiland.
Het is ruig, groen, heeft bergen en een mooi strand. Wat willen we nog meer. De dorpjes en straatjes zijn heel gezellig en knus. Het hotel is hier fantastisch!
Dan gaan we met de pont naar het eiland Rab, de pont op gaat nog goed, maar de pont af gaat niet meer.
Auto stuk, we moeten duwen.
Een hele dag bezig met de ANWB.
Gelukkig kunnen we met de taxi het stadje Rab gaan bekijken.
Twee dagen later is de auto nog steeds niet gemaakt, we krijgen een vervangende auto. Gelukkig we kunne de reis voortzetten naar de Plivitsche meren en watervallen.
Ook hier is het heel mooi een hele dag door het park gewandeld en mooie foto's gemaakt.
Op de terugreis gaan we nog even via Oostenrijk (even gedag zegggen) :-)

Groetjes Veronica

• 16 September 2009 - 11:13

Marjolein:

Hoi Vroni en Erik,

Nou klinkt allemaal weer dat jullie het goed naar je zin hebben. Lekker hoor geniet ervan.

• 16 September 2009 - 11:23

Hannie:

Je blijft toch ook een wereldreizigster, maar gelijk heb je. Fijn dat jullie weer genoten hebben. Doet die auto het trouwens weer?
    Het is nu onze beurt weer om de koffers in te pakken, 2 weekjes naar de oosterburen. Heb er ook wel zin in.
    We zien je daarna hoop ik weer.

• 16 September 2009 - 16:15

Joke Saarloos:

Hoi Veronica,

Leuk om weer eens van je te horen.

Geniet vooral!!!

• 18 September 2009 - 19:18

Carmen:

haaii veronica,

super die foto's die ene waar jij en papa met ze tweee op staan is echt zooo mooi .....,,

dikee kuss van je liefdochtertje

• 20 September 2009 - 12:40

Fabienne:

Hey,
    wat een leuke fotos zeg. Zo te zien hebben jullie het wel leuk gehad, ondanks een kapotte auto...dat is wel even balen...wat is jullie volgende reis?';-)Bij ons duurt het nog even..tot februari..Gr