Met Erik naar Bad Erlach - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van vroni - WaarBenJij.nu Met Erik naar Bad Erlach - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van vroni - WaarBenJij.nu

Met Erik naar Bad Erlach

Door: Webmaster

21 Mei 2009 | Oostenrijk, Wenen

Hoi Allemaal,

Donderdag met Erik en Indy naar Bad Erlach vertrokken. Na 12 uur rijden komen we aan bij Mühlendorfer, hier blijven we slapen. Het weer is heerlijk. Donderdagmiddag gaan we naar Hohe Wand om daar nog even lekker te wandelen en te genieten van de natuur.
's-Avonds bij een heuriger gegeten in Katzelsdorf, daarna vroeg naar bed.
Vrijdag gaan we naar Neusiedlersee, hier rijden en kijken we wat in de omgeving. Nog wat wandelen en ijsje eten in het plaatsje Rust.
Zaterdag gaan we naar Schneeberg, lekker wandelen, Indy heeft wel een beetje spierpijn. Het weer is geweldig, warm zelfs. In de middag nog even bij de buren langs in Bad Erlach. Ook heel gezellig. Michi geeft ons 's-avonds nog een rondleiding in de Thermen van Bad Erlach. Echt heel mooi geworden.
Zondag naar huis gereden, 14 uur in de auto, dit was wat minder.
Groetjes Veronica, Erik en Indy

• 26 Mei 2009 - 19:56

Marjon:

Leuke foto's van jullie saampjes, cute!! Frank en vrij in de alpenwei, hihi!
    Liefs,
    Marjon

• 26 Mei 2009 - 20:42

Marjolein:

Gruss Gotti dan maar weer,

Leuk om Erik te "ontmoeten" veel plezier nog samen. Nemen binnenkort maar weer eens contact op.

Groetjes, Marjolein

• 26 Mei 2009 - 21:54

Pa:

Even wezen spieken zo aan de foto,s te zien hebben jullie genoten.
    houden zo.

• 27 Mei 2009 - 13:13

Joke:

Hoi Veronica,

Lang niet gekeken, maar ik ben nu weer helemaal bij.Veel plezier en ik hoop dat we elkaar weer eens spreken.

Liefs,
    Joke

• 28 Mei 2009 - 10:52

Annemiek:

Hey veronica,

Wat was het weer gezellig heerlijk zeker om weer terug te zijn in oostenrijk, jammer zeker dat het maar voor een paar dagen was, betr kort dan niet toch? harstikke leuke foto's.

Groetjes van Ton en Annemiek

• 31 Mei 2009 - 21:11

Jenny En Louis :

Leuke foto's Groetjes vanaf de camping.

doei

• 03 Juni 2009 - 22:23

Betsie:

Hoi, hoi

Wat heerlijk zo even samen er tussen uit, lekker weer hadden jullie. Wat genieten jullie, maar vooral jij van die korte vakanties, super ! Al heimwee naar Oostenrijk? of wordt 't toch dichter bij huis: de camping :( - :)
    Donderdag bel ik je echt, oeps was ik dus helemaal vergeten, sorry, groetjes Betsie