Zwemmen met dolfijnen 2009 - Reisverslag uit Sliema, Malta van vroni - WaarBenJij.nu Zwemmen met dolfijnen 2009 - Reisverslag uit Sliema, Malta van vroni - WaarBenJij.nu

Zwemmen met dolfijnen 2009

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

22 April 2009 | Malta, Sliema

Hoi,

Met Miranda voor ons 40e verjaardag naar Malta, weer zwemmen met dolfijnen.
Dit keer niet met trainer Zack, en dolfijn Lucas.
Zack werkt nu in Dubai en Lucas was verliefd op Estrela.
Aangezien het koppeltje in love was, ging het zwemmen bijna niet door.
We hebben wel kunnen aaien, kusjes geven. Aan de vinnen vasthouden zat er dit keer niet bij.
Het weer op Malta was niet zo heel warm, volgens mij was het in Nederland beter weer.
Met Miranda nog een dagje naar Valetta geweest naar de markt en een beetje shoppen.
Natuurlijk hebben we ook nog heel veel foto's gemaakt van de oude gebouwen.
Samen hebben we veel plezier gehad, Miranda het was toppie.

Groetjes Veronica

  • 22 April 2009 - 21:20

    Betsie:

    Hoi Veronica,

    Zo zie je maar weer dat dolfijnen toch nog steeds lekker doen of in jullie geval niet doen waar ze geen zin in hebben, hoop dat 't toch aan jullie verwachtingen heeft voldaan, maar volgens mij waren het superleuke dagen (en dat voor veertigers), welkom bij de club van 40+

  • 01 Mei 2009 - 10:56

    Erik:

    Hey schat,

    Ik vind 't leuk voor je dat je allemaal leuke dingen doet , vooral blijven doen hoor en als je dat dan ook hier op je site blijft schrijven kunnen we allemaal lekker meegenieten. Ik kan aan je zien dat je weer heel erg hebt genoten met de dolfijnen (stiekem weet ik dat ook) , ondanks dat ze niet alles deden wat de trainers en jullie wilden.

    Skivakanties zien er ook heel gezellig uit we gaan ook zeker me je mee volgend jaar.

    Veel plezier verder nog met alles wat je van plan bent ,

    xxx Erik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zaterdag 12 augustus is het zover. Ik ga verhuizen naar Erlach. Natuurlijk laat ik jullie weten hoe e.e.a. gaat verlopen.

Actief sinds 27 Juni 2006
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 42760

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2006 - 13 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: