Kurbisfeest in Erlach - Reisverslag uit Erlach, Oostenrijk van vroni - WaarBenJij.nu Kurbisfeest in Erlach - Reisverslag uit Erlach, Oostenrijk van vroni - WaarBenJij.nu

Kurbisfeest in Erlach

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

25 September 2006 | Oostenrijk, Erlach

23 September is het feest in Erlach.
De straten zijn versierd met pompoenen, het dorp komt tot leven!
Overdag ben ik er helaas niet bij, ik heb EHBO cursus. Ook leuk, volgende week nog een hele dag.
's-Avonds krijgen de pompoenen een kaarsje en gaan over de "Leitha" rivier stroomafwaarts. Met muziek wordt het een mooi schouwspel. Het staat vol met mensen, ca. 12000! Overal zijn muziekbandjes, standjes met lekkere dingen. Genoeg te doen.
Ik heb van te voren wat foto's gemaakt, zodat jullie een ideetje kunnen krijgen.

Zondag zijn de buren en de mensen van de hondclub, naar mijn huisje komen kijken.
We hebben gezellig buiten lekker gegeten en gedronken. Met de buurtjes zijn we lekker blijven hangen. Hele aardige mensen.
Ze hebben mij weer enorm verwend!! Ik hun ook met massage :-)

Groetjes Veronica en Indy

  • 25 September 2006 - 23:32

    Marjolein:

    Gruss Gotti

    Oke, aan gezelligheid geen gebrek, dat is wel duidelijk. Is het in oktober dan zeker ook nog Halloween ??? Ik bedoel de pompoenen hebben ze er alvast voor. Verwacht wel foto's van volgende week en dan iets van raad je plaatje, onder welke pompoen zit Vroni.

    Wat een geklets allemaal. Het lijkt me dat je het er erg naar je zin hebt. En Indy zal zich ook wel volledig hebben aangepast.

    Nog even wat club nieuws.
    Hebben in december een clubmatch, en in januari examens vlakte (door ons clubske georganiseerd) we trainen dus maar voort.

    Veel plezier nog,

  • 26 September 2006 - 06:35

    Veronica Maassen:

    lieve veronica,

    het is fijn om te zien dat je, na ruim een maand, al je plekje in Erlach hebt gevonden.

    Groetjes van Veronica en Guus

  • 26 September 2006 - 13:07

    Brian:

    Leuk om te lezen dat het zo gezellig daar, en dat je geniet!
    Top!

  • 26 September 2006 - 19:36

    Annemiek:

    Hee vriendinnen,

    Nou nou wat een feest is het daar geweest zeg, zoals ik zie en lees, tof dat jullie het zo naar jullie zin hebben, voor mij duurt het nog even voor ik naar jullie toe kom, maar voor jou duurt het niet lang meer voor je weer even in Nederland bent en dan vliegen we samen naar ARGENTINA nog een kleine 5 weken jes, ik verheug me er zo op.

    Liefs je vriendin

  • 29 September 2006 - 10:12

    Joke:

    Hoi Veronica,

    Ik vind het elke keer weer leuk om zo iets van je te horen.
    Ook de foto's geven een leuk beeld van jouw leven daar.

    Liefs,

    Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zaterdag 12 augustus is het zover. Ik ga verhuizen naar Erlach. Natuurlijk laat ik jullie weten hoe e.e.a. gaat verlopen.

Actief sinds 27 Juni 2006
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 42753

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2006 - 13 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: