5 Oktober naar Tjechië - Reisverslag uit Erlach, Oostenrijk van vroni - WaarBenJij.nu 5 Oktober naar Tjechië - Reisverslag uit Erlach, Oostenrijk van vroni - WaarBenJij.nu

5 Oktober naar Tjechië

Door: Webmaster

11 Oktober 2006 | Oostenrijk, Erlach

Samen met Angela, Katzi, en Annie naar Tjechië. Een groep NL’ders heeft examen en Katzi neemt het examen af. Ik ben benieuwd wie er zijn.
Donderdagavond komen we aan, en treffen we de groep van de “Brede Aa “aan erg gezellig!!
Aangezien 1,5 jr geleden Indy en ik ook met hun getraind hebben, kennen we elkaar.
Lekker even in het hollands bijkletsen, echt heel leuk!

Vrijdag hebben de cursisten examen, dat door Katzi wordt afgenomen. Van de 6 combinatie’s zijn er 5 geslaagd. Dat hebben we gevierd, de rondjes bleven maar komen. Het is ook spot goedkoop voor ons in Tjechië.
Katzi heeft een mechelse herderpup besteld, ik heb nog geprobeerd om hem zover te krijgen om toch een hollandse herder te nemen. Binnenkort past hij 2 weken op Indy. Misschien bedenkt hij zich nog 

Zaterdag zijn de hollanders naar huis gegaan. Met ons clubje zijn we op het puin gaan trainen en hebben de toestellen ook even gedaan. ’s-Middags was het tijd om de hondjes te laten rusten, zijn we gaan shoppen. Wat broeken gekocht heel goedkoop.

Zondagmorgen zijn we met Reisi en een andere oostenrijkse reddingshondengroep gaan trainen. Indy heeft weer puin gedaan, hier moeten we nog aan werken. Je kunt merken dat we de laatste 2 maanden heel weinig getraind hebben.

Zondagmiddag naar huis gereden, onderweg nog wat gegeten. Om 17.30 waren we thuis.
Het waren 3 fantastische dagen.

Maandag samen met Katzi, Igor en Indy naar de dierenarts. Igor, de hond van Katzi, heeft pijn in zijn heupen en krijgt pijnstillers. Het is een oudere hond, in zijn koppie is het nog goed, maar zijn achterhand wil niet meer zo goed. Indy heeft een bult op 1 van haar tenen, het is vocht wat onder een pees zit. Volgens de dierenarts kan het geen kwaad.

Op de foto kunnen jullie zien dat Indy een nieuw apporteer voorwerp heeft 

• 12 Oktober 2006 - 08:47

Marjolein:

Ja, ja een beetje feestend en trainend het leventje door. Niet gek.
    Ga je goed.

• 13 Oktober 2006 - 07:12

Pa En Willeke:

zo te lezen nog lekker naar je zin daar.nu we spreken elkaar wel weer met cam en geluid.hier alles goed.gelre dome was super gaaf.je hoort het wel.knuffels en groetjes van ons

• 18 Oktober 2006 - 19:36

Karin:

Leuk dit te zien, weten we een beetje wat je daar uitspookt, samen met Indy natuurlijk.
    Liefs Karin.

• 23 Oktober 2006 - 15:21

Paula:

Tijdens de Dutchsar is Frans als winnaar uit de bus gekomen, dus allover kampioen en Edwin is 2e voor puin A
    Leuk weekend geweest en een goed georganiseerde internationale wedstrijd van de NRHB.
    Naast al het gefeest al kijk op arbeid
    Groetjes Paula en een poot van Fedor en nash

• 24 Oktober 2006 - 15:07

Monique Botden:

beste veronica, je hebt me deze site doorgegeven weet je nog? Wat een ander leven zul je daar hebben. Gelukkig klink je heel enthousiast. Ga goed door met die ehbo , worden we nog eens collega's. In Steensel alles ok. Hoop dat je opvolgers net zo
    als jij werken. Sukses met het vinden van een baan ,groeten van ons allen en veel goeds gewenst