Wintersport in Frankrijk 14 februari 2009 - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van vroni - WaarBenJij.nu Wintersport in Frankrijk 14 februari 2009 - Reisverslag uit Les Deux Alpes, Frankrijk van vroni - WaarBenJij.nu

Wintersport in Frankrijk 14 februari 2009

Door: Webmaster

08 Maart 2009 | Frankrijk, Les Deux Alpes

Met de auto vol geladen gaat de rit naar Les deux Alpes. Indy gaat weer gezellig mee.
Het heeft afgelopen twee weken goed gesneeuwd in Frankrijk, als wij aankomen is het super!! Mooi helder weer, wel koud maar ook zon.

Het pension is goed, lekker ontbijt en goed avondeten. Apres-ski doen we natuurlijk zelf, ook heel gezellig!!

Pistes in Frankrijk zijn wel wat zwaarder dan in Oostenrijk, maar dat maakt het weer extra uitdagend.

Samen met de groep Rob, Irene en kinderen, en Gijsbert en Jolanda plus kinderen, hebben we een top week gehad. De fotos spreken voor zich.

Groetjes Veronica

• 10 Maart 2009 - 10:16

Annemiek:

Hey Veronica,

dat ziet er ff mooi uit zeg daar in Frankrijk, aan jou te zien heb je weer veel plezier gehad. en met Indy is dat ook goed gegaan? Groetjes Annemiek