Nieuwjaarsduik 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van vroni - WaarBenJij.nu Nieuwjaarsduik 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van vroni - WaarBenJij.nu

Nieuwjaarsduik 2009

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

11 Januari 2009 | Nederland, Amsterdam

Hoi,

De nieuwjaarsduik is weer gedaan, lekker na een uitgebreide brunch even opfrissen. Oudjaarsavond heel gezellig gehad bij Arnold en Anna thuis, met vrienden en familie.

Als traditie de nieuwjaarsduik, bij de maasvlakte. Dit keer waren er veel mensen ziek, dus minder mensen die de zee in zijn geweest.

De foto's spreken voor zich.

XXX Veronica

  • 12 Januari 2009 - 08:12

    Hannie Jansen:

    Hoi Veronica,

    Sportief hoor, zo'n nieuwjaarsduik. Doe het je niet na! Wens je een supergoed 2009. Groetjes en een knuffel voor Indy.

  • 12 Januari 2009 - 18:03

    Annemiek:

    Hey Veronica,

    Wat warten jullie weer stoer zeg, ik moet daar echt niet aan denken.
    Wij gaan wel naar de sauna, daar is het eerst warm en daarna de koude klets er over heen of nuttigen haha.
    Groetjes aan Erik en de kids
    en de groerjes van Ton en mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zaterdag 12 augustus is het zover. Ik ga verhuizen naar Erlach. Natuurlijk laat ik jullie weten hoe e.e.a. gaat verlopen.

Actief sinds 27 Juni 2006
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 42762

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2006 - 13 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: