Puintraining mei in Tjechië - Reisverslag uit Žatec, Tsjechische Republiek van vroni - WaarBenJij.nu Puintraining mei in Tjechië - Reisverslag uit Žatec, Tsjechische Republiek van vroni - WaarBenJij.nu

Puintraining mei in Tjechië

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

13 Augustus 2008 | Tsjechische Republiek, Žatec

Hoi,

Het is alweer oud nieuws, maar toch nog even een klein berichtje met foto's. In mei zijn Indy en ik een weekje puin wezen trainen. Ook hebben we vlakte getraind. Het is een mooie omgeving en lekker goedkoop.

Groetjes Veronica

  • 17 November 2008 - 07:12

    Betsie:

    Hoi Veronica,

    Een nieuwe fan erbij!, jawel: it Feel(s) Good om in de lange rij van jouw familie, vrienden en vriendinnen aan te sluiten. Voor mij is alles nieuw, ben nog lang niet klaar met lezen want wat ben jij een ondernemend persoontje (met en zonder Indy), om jaloers op te worden, leuk hoor om je zo nog beter te leren kennen, tot ziens in ieder geval op de maandagavonden. Sportieve Groet, Betsie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zaterdag 12 augustus is het zover. Ik ga verhuizen naar Erlach. Natuurlijk laat ik jullie weten hoe e.e.a. gaat verlopen.

Actief sinds 27 Juni 2006
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 42756

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2006 - 13 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: