Zweier-blasers in Schruns - Reisverslag uit Schruns, Oostenrijk van vroni - WaarBenJij.nu Zweier-blasers in Schruns - Reisverslag uit Schruns, Oostenrijk van vroni - WaarBenJij.nu

Zweier-blasers in Schruns

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

22 Maart 2008 | Oostenrijk, Schruns

Hoi Allemaal,

Even een weekendje weg met de eierblasers, helaas kon niet iedereen mee. Vandaar dat Rob en ik maar met zijn tweetjes waren.
Voor mij weer een nieuw ski-gebied. Lekker relaxed skiën. Wel een beetje druk op de piste, veel Oostenrijkers.
We hebben 2 fantastische dagen gehad, vooral de laaste was perfekt qua weer.

Groetjes Vroni

  • 22 Maart 2008 - 16:36

    Annemiek:

    Hee Veronica,

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad, hopelijk voor jou en de andere eierblazers dat ze de volgende keer wel allen mee kunnen, die traditie moet toch voortgezet kunnen worden.

    Kus Annemiek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zaterdag 12 augustus is het zover. Ik ga verhuizen naar Erlach. Natuurlijk laat ik jullie weten hoe e.e.a. gaat verlopen.

Actief sinds 27 Juni 2006
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 42756

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2006 - 13 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: