Culemborg blues - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van vroni - WaarBenJij.nu Culemborg blues - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van vroni - WaarBenJij.nu

Culemborg blues

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

18 September 2007 | Nederland, Culemborg

Hoi,

Toch nog even naar Culemborg om daar de bluesavond te vieren.
Echt weer heel gezellig, bovendien mooi weer. Natuurlijk ook weer oude bekenden gezien. Dit jaar een "nieuwe" collega meegenomen.
Volgend jaar weer, dat is zeker.


Groetjes Veronica

  • 18 September 2007 - 17:23

    Annemiek:

    En hoe voelde het om weer een dagje in je oude stadje te zijn?
    Ik zou er voor geen goud meer terug willen.
    Ik hoop dat je in de Tjalk net zo goed naar je zin krijgt als ik in Goirle.

    Kus en een knuffel van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zaterdag 12 augustus is het zover. Ik ga verhuizen naar Erlach. Natuurlijk laat ik jullie weten hoe e.e.a. gaat verlopen.

Actief sinds 27 Juni 2006
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 42758

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2006 - 13 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: