Nog 2 maanden - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van vroni - WaarBenJij.nu Nog 2 maanden - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van vroni - WaarBenJij.nu

Nog 2 maanden

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

02 Juli 2007 | Nederland, Lelystad

Hoi,
Inmiddels woon ik alweer een maand in mijn huurhuisje. Dankzij de hulp van vrienden!! En natuurlijk mijn zus! Nog 2 maandjes en dan de sleutel van de woning in de Tjalk.

De maten zijn al opgenomen, de vloer is al besteld. Kortom ik ben er klaar voor.

Het is wel weer even wennen in Lelystad. Het werk bevalt goed. Bovendien weer lekker fietsen met Indy, de omgeving is mooi. Foto's zet ik er later op.

Groetjes Veronica

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zaterdag 12 augustus is het zover. Ik ga verhuizen naar Erlach. Natuurlijk laat ik jullie weten hoe e.e.a. gaat verlopen.

Actief sinds 27 Juni 2006
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 42761

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2006 - 13 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: