Zwemmen met dolfijnen - Reisverslag uit Valletta, Malta van vroni - WaarBenJij.nu Zwemmen met dolfijnen - Reisverslag uit Valletta, Malta van vroni - WaarBenJij.nu

Zwemmen met dolfijnen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

28 Mei 2007 | Malta, Valletta

Hoi,
9 mei samen met mijn zus naar Malta gevlogen, even zwemmen met dolfijnen.

We hadden prachtig weer en de foto's spreken voor zich.

Volgende keer voor mijn 40e verjaardag?


XXX Veroon

  • 09 Juni 2007 - 15:43

    Pa En Willeke :

    super gaaf de foto,s zijn benieuwd naar de film

  • 14 November 2008 - 11:34

    Carmen:

    coooool, zwemmen met de dofijnen

  • 14 November 2008 - 11:35

    Carmen:

    coooool, zwemmen met de dofijnen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zaterdag 12 augustus is het zover. Ik ga verhuizen naar Erlach. Natuurlijk laat ik jullie weten hoe e.e.a. gaat verlopen.

Actief sinds 27 Juni 2006
Verslag gelezen: 712
Totaal aantal bezoekers 42759

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2006 - 13 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: