Weer terug in NL - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van vroni - WaarBenJij.nu Weer terug in NL - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van vroni - WaarBenJij.nu

Weer terug in NL

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

06 Mei 2007 | Nederland, Culemborg

Hoi,
Ruim 2 weken ben ik alweer in NL. De 1e week werken zit er ook alweer op.
Een leuke baan in Lelystad.
Momenteel logeer ik een paar nachtjes bij Marjon, Evert en Bhodi. Dan hoef ik niet heen en weer tussen Lelystad en Culemborg.
Vanaf 1 juni krijg ik een gemeubileerde huurwoning. Hopelijk vanaf 1 september een eigen koopwoning. Mocht ik in Lelystad wonen, dat zal ik een verhuisberichtje sturen.

Groetjes Veronica

  • 07 Mei 2007 - 13:56

    Miranda:

    He veroontje nog gefeliciteerd!!
    Ik had je nog een sms gestuurd want wij waren even een weekendje weg.
    Blij dat de baan leuk is mocht je een ander telefoonnr. hebben bel of sms dan even, je 06 heb ik al.
    Het is bijna beautydag en toppers is ook in aantocht nog leuke dingen voor de boeg.
    Hopenlijk tot gauw en succes met je baan in lelystad.
    Dikke knuffels, Miertje

  • 25 Mei 2007 - 19:26

    Fabienne:

    Hé, ik dacht dat deze site al lang niet meer bestond.
    Leuk weer eens wat te horen/lezen, en ik zal nu wat vaker kijken.
    Heel veel geluk met alles in Lelystad..en tot mails....
    Paco, Marco en Fabienne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zaterdag 12 augustus is het zover. Ik ga verhuizen naar Erlach. Natuurlijk laat ik jullie weten hoe e.e.a. gaat verlopen.

Actief sinds 27 Juni 2006
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 42766

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2006 - 13 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: