Annemiek, Jeanne en Harry op bezoek - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van vroni - WaarBenJij.nu Annemiek, Jeanne en Harry op bezoek - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van vroni - WaarBenJij.nu

Annemiek, Jeanne en Harry op bezoek

Door: Webmaster

06 April 2007 | Oostenrijk, Wenen

Hoi,

Deze week zijn Annemiek, Jeanne en Harry op bezoek geweest in Erlach.
Dinsdag zijn we naar Hohe Wand geweest en daar gaan wandelen. Het weer was fantastisch, op sommige plaatsen lag nog wat sneeuw. Hier hebben we even sneeuwballen gegooid. 's-Avonds nog een stukje film van Argentinië gekeken.
Woensdag wilde we Laszlo in Sopron verrassen met een bezoekje. Helaas was hij er niet. We zijn doorgereden naar Neusiedlersee. Hier hebben we de omgeving bekeken, veel wijngebieden.
Ook nog naar Eissenstadt, even winkelen. 's-Avonds zijn ze nog slachtoffer geweest bij de hondentraining. Ook nog een stukje gehoorzaamheidstraining laten zien.
Bij Hans Mühlendorfer de nodige biertjes gedronken. (en honden trainen).
Donderdag richting Semmering, daar via een sluiproute de Kreuzberg op. Een hele mooie omgeving en weer prachtig weer.
Lekker wandelen en genieten.
Indy spelen met de pet van Harry, die geven we niet meer terug!!
Na lang zoeken dan eindelijk Loosshaus gevonden, hier hebben we een lekkere knoflooksoep gegeten.
's-Avonds bij de griek gegeten, inmiddels wel bekend.
Vanmorgen na het ontbijt hebben we afscheid genomen, ze rijden naar Salzburgerland.
Groetjes Veronica