Wandelen op de Rax - Reisverslag uit Rax, Oostenrijk van vroni - WaarBenJij.nu Wandelen op de Rax - Reisverslag uit Rax, Oostenrijk van vroni - WaarBenJij.nu

Wandelen op de Rax

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

18 Maart 2007 | Oostenrijk, Rax

Vandaag met Katzi en Indy gelopen naar de top van de Rax. Hier en daar ligt nog wat sneeuw. Er gaan zelfs mensen toerskiën!
Met mijn been gaat het al stukken beter, de berg op gaat goed. We hebben enorm veel plezier en het zonnetje schijnt lekker.
Op de top wat gegeten en weer terug naar beneden. Op onze schoenen, glijden we naar beneden. Dit gaat sneller dan naar boven lopen. Beneden aangekomen drinken we nog een kopje koffie. Indy was ook moe aan het einde van de dag. Zelfs gemsen gezien.

Helaas nog geen werk in Oostenrijk, ga zelfs solliciteren in Lelystad!! Volgende week even snel naar Nederland.

Groetjes Veronica

  • 19 Maart 2007 - 15:09

    Annemiek:

    Hee Veronica,
    Ben blij dat het met je been een stuk beter gaat, het is heel mooi daar op de foto's te zien. Ben zeer benieuwd als ik bij jou ben dat we ook z'n mooie wandeling kunnen maken ik hoop dat mijn knieën dat aan kunnen heb er wel heel veel zin in. Op hoeveel meter hoogte zat je daar en hoe lang was de wandeling?
    Groetjes en een knuffel voor jullie beiden.
    Annemiek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zaterdag 12 augustus is het zover. Ik ga verhuizen naar Erlach. Natuurlijk laat ik jullie weten hoe e.e.a. gaat verlopen.

Actief sinds 27 Juni 2006
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 42764

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2006 - 13 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: